miercuri, 25 iulie 2007

Fluturash nu mai ai aripioare.....domnul Conte ti le -a retezat


M-am tot gandit ce tema sa abordez in primul meu articol de pe acest blog.......Si m-am tot gandit...Si razgandit.......Pana ce am hotarat sa vorbesc despre acele amintiri cu care toti ne luptam indelung....si zadarnic in fiecare zi (mai mult sau mai putin roz a existentei noastre ) pentru ca mai apoi sa constientizam faptul k traind in trecut nu faci decat sa-ti neglijezi prezentul..si sa -ti limitezi viitorul..........
Uite asha suntem noi fetele ...niste coconi aparent insignifianti si lipsiti de orice farmec in viata de zi cu zi......dar ne transformam in niste fiinte remarcabile odata cu aparitia "CONTELUI" in peisaj.......Si ceea ce este ingrijorator e faptul k de multe ori..persoanele carora tu le dedici o particica din lumea ta..nici nu te baga in seama sau mai rau nu sunt capabile sa te aprecieze la justa ta valoare.....si cum o minune nu tine mai mult de 3 zile...in cazul dragostei mai mult de 3 ani :P..........te trezesti intr o dimineata frustrata (pentru ca inevitabil te intrebi cu ce ai mai gresit de data asta......), pesimista( si iti promiti k data viitoare vei fi mai precauta),plina de resentimente,...in fine...intr-o stare care poate fi cu greu descrisa in cuvinte ....dar care te dezumanizeaza intr-o oarecare masura ,transformandu-te intr-un frumos bibelou inert ,inexpresiv.....si de gheata........pe care nimik nu - l mai atinge.....
Si oare de ce noi fetele ..visam....si culmea....visam asha departe..de ce mai citim acele romane siropoase ?!! De ce nu putem fi si noi mai pragmatice......??!! Dragostea nu mai exista ....si aici fac referire la dragoste in adevaratul sens ...........
Ar mai fi multe lucruri de spus.......pt un 1 articol cred k am spus deja prea mult......Azi spre deosebire de ieri..zambesc....pentru k nu vreau sa fiu altcineva ,,,pentru ca eu sunt minunata( in felul meu:P)..si pentru ca doar atunci cand esti capabil sa daruiesti iubire ....vei primi intr-un final.......
PS:"Cu indiferenta poti strangula un vis/Cu raceala ta poti criogeniza o dorinta/Pentru nepasarea ta mi-as dori sa te sechestrez in mintea mea..Sa te zbati inutil in mrejele incertitudinii/Sa te lupti cu demonii gandurilor negre/Sa te inneci in abisul unor insomnii repetate .Indelung am cautat perfectiunea/Acum nu o mai recunosc/Ciugulesc firmiturile dintr-o mare iubire /Ma intristez inutil si-mi cauterizez golul lasa de singurate".......pentru cei care nu au stiut sa aprecieze un fluture.........

2 comentarii:

Cristi spunea...

ca de obicei, mult prea profunda pentru insensibilitatea ce ma caracterizeaza :P

Giulia spunea...

http://giulia-s.blogspot.com/2007/07/despre-viseprinticastele-si-deziluzii.html :P